16 nov. 2010

Nu am habar ce să scriu, așa că voi povesti cum mi-am petrecut toata dimineața pe străzile Bucureștiului.
Ora 6.Trezirea.Dă drumul la câine,du-te la baie,comandă un capuccino adorabilei tale mame care nu a avut bunăvoința de a te trezi ,când știa că la ora 8 30 aveam să fiu în cealaltă parte a Bucureștiului,savurează băutura la tv și umplete de nervi că pe toate programele erau numai reclame iar la muzică nimic bun de ascultat la ora aia.
Ora 6 30.Activitatea bautu si tv-ul se prelungesc pân la 7.
Ora 7.Fă-ți iar nervi că maicăta pleacă înainte,că tu ajungi prea devreme.
Ora 7 30.Încă în pat.
Ora 7 45.-”Ai plecat?”/-”Daaa, sun te drum de mult”.Ieși din casă și așteaptă autobuzu în fața blocului.
Ora 7 50.Aglomerație în 41.Fel de fel de mirosuri grețoase,înghesuială.
Ora 8 15.Cobori din 41 și o iei repejor pe lângă Player ca să ajungi într-o altă stație să iei alt autobuz să mergi o stație dupa Caragiale.
Ora 8 30.Coboară la mama naibii, țipetele din telefon se auzeau în tot autobuzul.Încearcă să-ți dai seama unde ești, și ce să vezi? Ești exact in partea opusă de Roma, undeva pe la circul Globus!
Ora 8 45.Strada nu se mai termină.”-Nu vă supărați, cum ajung la liceul Caragiale?”/”-Păi te întorci ,o iei pe strada aia, faci dreapta, mai mergi ,faci stânga, și o ții drept până îl vezi.”/”-Dar pe strada Roma?”/”-O iei înapoi, ieși pe Dorobanți, o ții drept și la un mom dat faci dreapta , dupaia mai întrebi.”
Ora 9.Am facut dreapta prea devreme.Iao înapoi, și continuă să mergi.
Ora 9 10.Într-un final am ajuns.Oprește-te la intrare că ai uitat numele doctoriței și nu ai voie să intri fără buletin și acord.Buletinul meu este arestat deoarece il schimb iar în termen de 7 zile e lipsă,dar noroc cu carnetul.
Ora 9 20.Pune-te pe scaun si așteaptă.Hmm, ciudat.Toată lumea facuse vaccin și nimeni lângă mine la stomatologie.Îmi fac curaj și intru.Nimeni.Dăi și sună.Ca să vezi, mi se spune să mă duc acasă.Glumești?!?!
Ora 10 28.Finally home.Rătăcește-te și pe drumul de întoarcere de ce nu?! cu ocazia asta mai cunoști Bucureștiul.
Ora 11.Scoate iar cățelu afară.Joacăte cu ea.
Ora 11 30.În sfârșit mănâââncc!!
Ora 12.Dăi cu aspiratoru prin cameră.
Ora 13.Plec la școală.Nimic interesant aici.
Ora 18 30.Plec de la școală.
Ora 19.Iar afară cu cățelu.
Ora 20.Afară cu varămea și cu cățeii să-mi dea masca pentru sceneta la franceză.
Ora 21.Mă uit ce teme am.Bun,fac repede jumate din ele,dupaia mă întind în pat.Mă rupe spatelee.
Ora 22 30.Du-te iar afară cu cățelu.
Ora 23.În sfârșit în pijama și stau să scriu la chestia asta:)

4 comentarii: