13 iun. 2010

Un țânțărel.




Ea....este acea persoană care îmi este alături mereu.
E varămea mă!!
Mă cunoaște cel mai bine.Știe ce gândesc, cu toate că se întâmpla să fie situații în care să nu înțeleagă de ce am acționat în felul respectiv.Ea nu mă judecă.Mă sfătuiește.Nu mă obligă.Are felul ei aparte de-a mă face să realizez când greșesc.Știe că detest să mi se spună ce să fac.
Una dintre activitățile mele preferate este de a-mi petrece timpul cu ea.Facem cele mai îngrozitoare lucruri împreună.Dar așa ne distrăm noi.Câteodată ne resemnăm stând pur și simplu undeva pentru a vorbi.
E frumoasă,puțin mai scundă,o face pe toanta când se răsfață,are diferite fețe pe care nu ai cum să nu le îndrăgești,spontaniitatea ei te omoară de-a dreptul! și rareori mai este și serioasă.Este genul de fată pe care oricine ar adora-o.
Acum ceva vreme eram trei.De nedespărțit.Să fim împreună mereu, asta era tot ce vroiam.Aveam atâtea vise, atâtea planuri împreună.Nu ne imaginam una fără cealaltă.Cu timpul...am crescut, ne-am schimbat, ne-am îndepărtat...numai e ca înainte...
Ne cunoaștem de-o viață.Ne spunem absolut toate secretele,ne povestim până și cel mai nesimnificativ amănunt.
Ea este Geo bă!Persoana pe care deși am subestimat-o mi-a arătat că poate!Și sunt mândră de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu